ABIS – SEJRC – 2017 / 2018

Imię Sieciowe Tytuł pracy
11Yoshiko Teleobecność wczoraj, dziś i jutro
36Druid Granice telematyczności – czyli próba przewidzenia kierunku i konsekwencji rozwoju technologii wykorzystujących zjawisko postrzegania w środowisku elektronicznym” (praca filozoficzno-futurologiczna)
Ammzz Tożsamości w świecie wirtualnym: Czy ja to
tak naprawdę ja?
Annonimi Immersja – jako możliwość autokreacji Ja
Calavatri Jedna wiedza, dwa środowiska, wiele możliwości
edlinem Antropologia człowieka uwikłanego w immersje
EveryNight2005exe SecondLife jako medium
GenezypKapen
(EliphasVirtaanen)
Bryły życiorysu okiem nowego materializmu i posthumanistyki
gree1 System Zaufania Społecznego jako krok do hybrydyzacji środowisk
joner331 Telematyczność jako zjawisko komunikacji
Julia DESO Rozwój technologii a rozwój i kształtowanie tożsamości człowieka zanurzonego w wirtualnym środowisku
macarmadilo Augmentalizm awatarów na podstawie analizy
środowiska elektronicznego Instagram.com
noelia_hera (VampireNoelia) Immersja – jak na nas wpływa?
Olha05
OttoChriek Ujednolicony wygląd internetu
Phiaas Immersja jako nowy sposób przezwyciężania woli
Pikiewitz Stojąc w prześwicie AI
Puchaczpp Człowiek zanurzony – szansa czy zagrożenie?
TymCzasem Automatyzacja rozwiązywania sporów online – problematyka aksjologiczna (koncepcji sprawiedliwości)
SzalonyMaksymilian Immersja w grach komputerowych a ich wirtualna rzeczywistość
Saragarda Technologia jako kolektywna praca z tym, czego explicite doświadczać się nie powinno
sorhiel O immersji na przykładzie gier komputerowych
szymankowy Świat w słowach, czyli Role Playing Games jako pierwotny przypadek środowiska wirtualnego
Xibitashi Immersja
Xyzalag Implikacje Przetwarzania Afektywnego