ABIS – Sztuka elektroniczna – 2020 / 2021

Imię Sieciowe Tytuł pracy
Abelassan Interpretacja “SOMEONE” Lauren McCarthy
BarTholomai “Neuroderivé” – analiza i interpretacja
CuiKe Doświadczenie immersyjności sztuki elektronicznej jako forma buddyjskiej medytacji nad śmiercią
Danut7312 “Own, Be Owned or Remain Invisible” a interaktywność
Dominicaam Zjawisko immersji w “Videoplace” Myrona W. Kruegera i “Osmose” Charlotte Davies
EthelSterburg Architektura wirtualna
herbecker Analiza “The Deletionist” (Amaranth Borsuk, Jesper Juul, Nick Montfort 2013)
hiromiyamihara “Undertale” – gra indie jako sztuka
Julia Babosz „Don’t hug me, I’m scared” – interpretacja
Mordeaux Eduardo Kac i jego bio art “Natural history of enigma”
PolPaul Jak nas widzą maszyny? – o „Portrecie Edmonda Belamy”
Sarah Shagal „Ommah” Nam June Paika, jako przykład sztuki wideo
suomisaundi No Pain No Game
Stepowy Wilk “Z nikim się nie dzielę” – interpretacja instalacji Agnieszki Gabary
th00masml GPT-3 a pisarski test Turinga. Czy SI może tworzyć dzieła literackie?
Wendrowycze Jaka sztuczna inteligencja powinna uczyć nasze dzieci grać na pianinie?
Wrazaw Hologram a nadmarioneta
yaandex Mroczne granice bioartu